OpenGL 4: Hardware Tessellation

Γενικά για games, previews, reviews, νέες κυκλοφορίες.
Post Reply
User avatar
DiM
HEAT Συντονισμός
HEAT Συντονισμός
Posts: 2626
Joined: 04 Jun 2005, 17:23
Location: Πειραιας
Contact:

OpenGL 4: Hardware Tessellation

Post by DiM » 16 Mar 2010, 12:01

Image





To Khronos Group, οι υπεύθυνοι πίσω από την ανάπτυξη του δημοφιλέστατου OpenGL, ανακοίνωσαν κατά τη διάρκεια του GDC 2010 ότι θα βγάλουν μια νέα έκδοση του API, το οποίο πλέον θα υποστηρίζει πολύ περισσότερα χαρακτηριστικά, κάνοντάς το έναν σοβαρό ανταγωνιστή του DirectX 11.


Όπως μαθαίνουμε, το σημαντικότερο όλων για το OpenGL 4 είναι το ότι θα διαθέτει - ακριβώς όπως και το DirectX 11 - υποστήριξη για hardware tessellation, για πρώτη φορά σε ανοιχτό κώδικα!


Αυτό φυσικά, θα κάνει όλους τους τίτλους που χρησιμοποιούν το OpenGL 4, να έχουν τη δυνατότητα να αναπαράγουν πολύ πιο ομαλά και ρεαλιστικά γραφικά, με τον ίδιο τρόπο που υπόσχεται να αλλάξει τα PC Games και το DX11. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική OpenCL θα μπορεί κάποιος να κάνει και τους GPGPU υπολογισμούς του στα διάφορα προγράμματα, αντίστοιχα με το ότι κάνει σήμερα το DirectCompute μέσω του GPU Acceleration.

Το μόνο που μένει λοιπόν, είναι να δούμε εάν και εφόσον το νέο πρωτόκολλο θα υποστηριχθεί πλήρως από τις κάρτες γραφικών της ATi (ήδη η νέα γενιά της nVIDIA θα το υποστηρίζει, με τις GTX 480 & GTX 470), ενώ όλοι θέλουμε να δούμε αν και εφόσον θα το χρησιμοποιήσει ο John Carmack της id Software, στο πολλά υποσχόμενο RAGE.





bit-tech.net
Image

''ΉΤΑΝ Η ΖΩH ΜΟΥ ΚOΛΑΣΗ HΡΘΑ ΣΤΟΥΣ HEAT ΚΑΙ ΓΊΝΕ ΑΠOΛΑΥΣΗ,
ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΕ AΛΛΕΣ CLAN ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΟΜΟΥΝΑ.'' Clopyleft © DiM

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest